Vanliga frågor

Jag får inte igenom min order

Skicka ett mail med rubriken "Får ej igenom order". Försök att beskriva din upplevelse då noggrant som möjligt.

  • Gå tillbaka till varukorgen för att se att där inte lägger något felmeddelande (lagersaldon eller rabattkod ej applicerad).
  • Se till att du använder en kortleverantör som vi accepterar.
  • Vilken enhet använder du? (mobil/laptop/padda)
  • Vilken browser använder du? (safari/chrome/firefox etc.)
  • Får du upp något felmeddelande?
  • Bifoga gärna en printscreen så kan vi hjälpa dig snabbare.

Skicka till: info@naturligt.se

Jag ser inte allt innehåll på er hemsida / Jag kan inte lägga produkter i varukorgen

Det kan vara så att du har en ad-blocker aktiverad på din webbbrowser vilket gör att du inte kan se personaliserade rekommendationer.

För att inaktivera din ad-blocker gå till dina "tillägg" i din browser meny och inaktivera din adblocker på webbplatsen. Du kan även surfa inkognito: välj "arkiv" i din browsers meny och öppna nytt inkognito-fönster.

Det kan också vara så att produkten är slut, vänligen kontakta oss om du får problem att lägga till produkter i varukorgen!

Jag har en rabattkod - vart applicerar jag den?

Rabattkoder appliceras i varukorgen. Om du fortsatt till kassan tryck "tillbaka till varukorgen" för att applicera rabattkoden. Om du inte får igenom rabattkoden så tryck igenom din order, så löser vi det i efterhand - maila då supporten med ditt kundnummer.

Jag har inte mottagit spår-info kring min order

När din order registreras på lagret får du en för-avisering att vi håller på att packa din order. När din order är klar och skickas ska du motta ett mail med en länk så att du kan se vart din order befinner sig påväg till dig. När ordern är framme kommer ett sms att skickas från postnord. Om 5 dagar passerat utan att du fått en uppdatering kring en order ber vi dig att kontakta vår support.

Jag har mottagit min beställning men en vara saknades

Om du saknar en vara i din beställning som tagit slut ska detta vara noterat på orderbekräftelsen som du får med i paketet. Då har även en justering av din betalning på varans belopp gjorts. Om ingen notering finns med på din bekräftelse vänligen kontakta vår support.

Jag har mottagit min beställning men inte min faktura

När du lägger en order skapas en reservation i klarna eller på det kort du valt att betala med. När din order lämnar vårt lager aktiveras din faktura så att du kan betala den, alternativt den reserverade summan på ditt kort dras. Om du inte mottagit din faktura inom 7 dagar vänligen kontakta vår support så hjälper vi dig.

Jag har hittat ett fel/en bugg på hemsidan

Vi tar gärna emot er feedback kring hur vi kan förbättra vår hemsida. Kontakta oss per mail med rubriken "Bugg på hemsidan"

info@naturligt.se 

Det går såklart bra att även kontakta oss via sociala medier på Instagram och Facebook!

Sale

Otillgänglig

Utsåld